25 февр. 2010 г.

Сценарій свята 8 березня для середньої групи / Сценарий утренника 8 марта для средней группы

Програмовий зміст: Створити дитині атмосферу свята. Розкрити творчі здібності дитини в різних видах музичної діяльності: хороводах, тацях, іграх. Розвивати музичну пам'ять, емоційно відгукуватись на знайомі і рідні образи. Виховувати любов до своїх рідних і близьких.

Музичний матеріал: пісня «Свято гарне навесні» муз. Г Сенченко
пісня «Я хоч невеличк» муз. Н. Шевченко
хоровод «Веселі звірята» укр. нар. мелодія
пісня «Пиріг із вишнями» муз. Н. Шевченко
«Танок Промінчиків і Шпачка» муз. Л. Деліба
танець «Дріботушки» рос. нар. мелодія

Матеріал та обладнання: стрічки, наголівничок-шпачок, іграшка-кошеня, м’які іграшки, ложки.

Діти забігають до зали і роблять коло.

Шпачок: Я відчув подих Весни,
Хоч промінців не так багато…
А у звірят, що сплять,
Кінчаються зимові сни,
І пташкам знов хочеться співати.
Промінчик: Здається, холодно тобі?
Я зараз стану тебе зігрівати!
Покличу сонячних промінчиків усіх,
І будем разом з тобою танцювати.

Танок Промінчиків і Шпачка

Ведуча: Добре знають діти –
Великі і малі,
Від усіх найкраща
Діти: Мама на землі.
Дитина: Для мами заспіваємо
Ми радісних пісень,
І маму привітаємо
У цей святковий день.

Пісня «Свято гарне навесні»

Ведуча: Кожен по-своєму маму покличе:
«Му-му!» – телята,
«Хрю!» – поросята,
«Гав!» – цуценята,
«Ме!» – козенята,
А вже лошата ось так: «Іго-го!»
А кошенята ось так» «Няв!»
- Малята сьогодні сталася незвичайна подія. Мама Тарасика знайшла маленьке кошеня, яке сиділо біля садочка і голосно нявкало, бо загубило свою маму. Давайте ми пожаліємо кошенятко, на деякий час спробуємо замінити йому маму.

Етюд «Пожалій кошеня»

Ведуча: Подивіться, яке кошенят тепер веселе і з задоволенням з вами пограє.

Гра «Кіт Васько»

Хлопчик: Не сиджу без діла я,
Каже мамочка моя:
«Ти, синочку, мій найкращий,
Бо, як тато, роботящий».
Ведуча: Молодець, Тарасику! Скажи, як ти своїй мамі допомагаєш?
Хлопчик: Я кладу іграшки на місце.
Ведуча: Гарний хлопчик. Діти, а як ви мамі допомагаєте?
Діти: - Я сама взуваюся.
- Я витираю посуд…
Ведуча: Таїчка заспіває нам пісеньку про те, як вона допомагає своїй мамі.

Пісня «Хоч я невеличка»

Дівчата: Будуть хлопчики нам грати,
Наставляйте вушка,
А ми будем танцювати
Танець «Дріботушки»

Танець «Дріботушки»

Ведуча: А ось кухар в нас веселий,
Він не спав вночі –
Для матусі випікав він
Солодкі калачі.
Ну, а що з цього вийшло,
Давайте послухаємо.

Пісня «Пиріг з вишнями»

Ведуча: Ой бабусенькі рідненькі,
Чарівниченьки любеньки,
Для вас ми співаємо,
Зі святом всіх вітаємо.

Пісня-гра «Теремок»

Ведуча: Радійте мами і бабусі
У цей святковий день.
Малеча шле вам поцілунки,
Дарує настрій гарний всім.

Танок-імпровізація (фонограма)

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Related Posts with Thumbnails