17 дек. 2018 г.

Сітка для іграшок власними руками / Сетка для игрушек своими руками

Цю сітку для іграшок я зробила буквально за декілька хвилин. У мене була стара непотрібна москітна сітка з дитячого візочка.

Эту сетку для игрушек я изготовила буквально за несколько минут. У меня была старая ненужная москитная сетка с детской коляски.
Краї у неї не сипляться, тому я просто склала її навпіл і зшила по краям і по середині: отримала 2 кишеньки :)

Края у нее уже обработаны, поэтому я просто сложила ее напополам и сшила по краям и посередине: вышло 2 карманчика :)
У мене навіть шнурочки вже були на ній :)
У господарчому магазині придбала 2 гачка на прилипках і швиденько почепила свою новеньку сіточку в ванній кімнаті :)

У меня даже шнурочки уже были на ней :)
В хозяйственном магазине я купила 2 крючка на присосках и быстренько повесила свою новенькую сеточку в ванной комнате :)

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Related Posts with Thumbnails