17 янв. 2010 г.

Базова програма розвитку дитини дошкільного віку "Я у Світі"


Всі дошкільні педагоги України знають, що з нового навчального року в силу вступила нова Базова Програма розвитку дитини дошкільного віку, яка має назву "Я у Світі". Програма кардинально змінила роботу працівників дошкільних навчальних закладів, вимагає від них по-іншому дивитись на дитину, її дії, погляди, бажання. Вихователі мусять дивитися на світ очима дитини. А це не так легко...
Програма вийшла з друку обмеженим тиражом. Але тепер ознайомитись із Програмою має змогу кожен.
На сторінках цього блогу я буду намагатися зібрати якомога більше іформації для педагогів-дошкільників та батьків дітей.

Всем дошкольным педагогам Украины известно, что с нового учебного года в силу вступила новая Базовая Програма развития ребенка дошкольного возраста "Я в Мире". Програма в корне изменила работу дошкольных учреждений, требует от педагогов по-другому смотреть на ребенка, ее поведение, взгляды, желания. Воспитатели должны смотреть на мир глазами ребенка. А это не так просто...
Печатное издание Программы имеет ограниченный тираж. Но теперь познакомиться с Программой может каждый. 
На страницах этого блога я буду стараться собрать как можно больше информации для педагогов-дошкольников и родителей детей.

4 комментария:

  1. Анонимный28.11.2010, 00:42

    Програма "Я у світі" - важливий крок у дошкільній освіті ХХІ століття, яка орієнтує не на навчання дошкільників, а на розвиток здібностей. Новими є підходи за лініями розвитку та сферами життєдіяльності. Дуже приємно, що програма передбачає знаходження графічного зображення літер. На жаль, не так багато уваги приділено збагаченню лексико-граматичної структури мови, оволодінню елементами грамоти. Що це "п'ятирічна дитина дістає..."? (стор. 227). Кого ж вона може дістати? Про що ж зазначають автори "Робота з дитячою книжкою" (невже у дошкільному закладі говоримо про ощадні книжки?). Можливо, легко педагогу вимовити "з д..."). Майже кожне речення потребує доопрацювання ("добитися еталонних... форм [стор.229]", невже педагоги змогли вивести нове поняття "розмовне мовлення"? Чому ж тоді мовознавці про це мовчать? Читаємо на стор.228:"знати відомих дитячих письменників, поетів". Та хіба поет не є письменником? (а не дитячих прозаїків та поетів). Звернемо увагу на "Портрет дошкільника напередодні вступу його до школи" Мовленнєвий розвиток: ... рука готова до письма. По-перше, що таке мова, мовлення і розвиток дрібної моторики рук. Запрошую до діалогу. Оксана

    ОтветитьУдалить
  2. Анонимный01.10.2011, 19:54

    працюємо в дитячому садку по прорамі "я у світі"Ховайся.дуже багато пишемо.Потрібно виділяти всі лінії розвитку.Пишу на роботі пишу вдома.

    ОтветитьУдалить
  3. Анонимный09.11.2011, 19:15

    У вас нет случайно в электронном виде этой книги? А то с сайта министерства ее удалили.

    ОтветитьУдалить
  4. Анонимный31.01.2012, 21:34

    Это не программа, а книга по психологии.Разве по ней можно работать??? Кто - то защитился, а мы теперь мучаемся.

    ОтветитьУдалить

Related Posts with Thumbnails