25 сент. 2010 г.

Дидактична гра "Що зайве?" / Дидактическая игра "Что лишнее?"

 Ця гра допоможе развинути логічне мислення малюка та закріпити знання узагальнюючих понять.
посуд
квіти
меблі
одяг
тварини
іграшки
взуття
фрукти
Эта игра поможет развить логическое мышление малыша и закрепить знания обобщительных понятий.

13 сент. 2010 г.

Фізкультхвилинка "Веселі козенята"

 Ця фізкультвилинка не лише допоможе відволіктися від заняття та відпочити малятам, а ще й ознайомити з поняттями "вліво", "вправо". У такій веселій формі діти легко орієнтуватимуться у просторі.
Діти ставлять ручки на пояс, злегка присідають, повертаючись то вліво, то вправо.
Ми - веселі козенята,
Любим бігати й стрибати.
Стрибають ліворуч, а потім праворуч.
Стриб уліво, стриб управо,
Злегка присідають, руки на поясі ("пружинка")
Ой, весела в нас забава.
 Стрибають ліворуч, а потім праворуч.
Стриб уліво, стриб управо,
Злегка присідають, руки на поясі ("пружинка") 
Ой, весела в нас забава.
Ставляють ручки в кулачках на голівку, виставляючи вказівний пальчик вгору. Виконують "пружинку"
Маємо маленькі ріжки,
То ж побуцькаємо трішки.
Злегка нахиляють голівку ліворуч з ручками на голівці ("ріжками"), потім - праворуч
Буць уліво, буць управо,
Злегка присідають, руки на поясі ("пружинка") 
Ой, весела в нас забава.
Злегка нахиляють голівку ліворуч з ручками на голівці ("ріжками"), потім - праворуч
Буць уліво, буць управо,
Злегка присідають, руки на поясі ("пружинка")
Ой, весела в нас забава.

Для початку достатньо гратися, використовуючи лише першу частину гри. Розвага підходить для дітей молодшого та середнього дошкільного віку.

9 сент. 2010 г.

Дидактична гра "Який настрій?" / Дидактическая игра "Какое настроение?"

Лінія емоційно-ціннісного розвитку займає неабияку позицію у новій Програмі розвитку дитини дошкільного віку "Я у Світі". вважається, що почуття дитини, її емоції та настрій є дуже важливими для її душевного стану. Тому слід навчати дитину аналізувати власні відчуття, виражати їх, пояснювати причину їх виникнення. Першим кроком до цього мають стати елементарні дидактичні ігри, спрямовані на ознайомлення дитини з різними емоціями на прикладі облич. Це можуть бути як людські обличчя (фотографії чи просто малюнки), так і обличчя тварин, казкових героїв:
радість (веселий, усміхнений, задоволений)
радість (веселий, усміхнений)
страх (зляканий)
сум (сумний, невеселий)
грайливість (веселий, грайливий)
сміх (веселий, усміхнений, задоволений)
подив (здивований, зачарований)
злість (злий, агресивний, недружній)
зухвалість (зухвалий, недружній)
сльози (сумний, плаксивий, нещасливий, засмучений)
гордість (гордий, впевнений)
спокій (спокійний, врівноважений)

6 сент. 2010 г.

Наочний матеріал до теми "Професії"

Відомо, що дитина запамятовує матеріал на 30% краще, якщо бачить те, про що їй розповідають. Тому наочний матеріал відіграє особливу роль у розвитку дитини. Ці малюнки неодмінн стануть у пригоді батькам, вихователям, вчителям:
будівельник
кухар
лікар
вчитель
пожежник
швачка
перукар
Related Posts with Thumbnails