30 июл. 2010 г.

Картки для лічби / Карточки для счета

Малюки краще навчаються в процесі гри. Кожна гра повинна супроводжуватися яскравою атрибутикою. Різнокольорові картки з цифрами та групами предметів - те, що треба, щоб швидко навчитися рахувати та розпізнавати цифри.



13 июл. 2010 г.

Поняття "багато", "мало", "один", "немає" / Понятия "много", "мало", "один", "нисколько"

Елементарні математичні знання дитини починаються з кількісних уявлень. Найпростіші поняття "багато", "мало", "один", "немає" не вимагають від неї вміння лічити. Зате розвивають мислення, зорову пам'ять та увагу. Ознайомлюючи малюка з цими поняттями, ви готуєте його до лічби, складання та віднімання, а отже допомагаєте підготуватися до навчання у школі :)
В процесі ознайомлення з поняттями "багато", "мало", "один", "немає" використовуйте наочність. Наприклад, ось такі малюнки:
багато
мало
один
немає
Ці малюнки, до того ж, допоможуть закріпити назви вже відомих кольорів :)

Элементарные  математические знания  ребенка начинаются с количественных представлений. Самые простые понятия "много, "мало", "один", "нисколько" не требуют от него умения считать. Но развивают мышление, зрительную память и внимание. Ознакамливая малыша с этими понятиями, вы готовите его к счету, прибавлению и вычитанию, то есть помогаете подготовиться к обучению в школе :)
На помощь вам придут рисунки, например, те, что вы видите выше. К тому же, они помогут закрепить уже знакомые вашей крохе цвета :)

4 июл. 2010 г.

Дидактична гра "Назви одним словом" / Дидактическая игра "Назови одним словом"

Мета: розвивати логічне мислення, пам`ять, поповнювати словниковий запас дітей словами-узагальненнями.
Словник: взуття, посуд, меблі, одяг, побутова техніка.
Варіанти завдань:
1. Розглянь предмети. Назви їх. Розкажи, для чого вони потрібні.
2. Роглянь предмети. Назви їх. Як можна назвати ці предмети одним словом?
3. Як можна назвати ці предмети одним словом? Які ще меблі/посуд (і т.д.) тобі відомі?
 
Цель: развивать логическое мышление, память, поплнять словарный запас детей обощающими словами.
Словарь: обувь, посуда, мебель, одежда, бытовая техника.
Варианты заданий:
1. Рассмотри предметы на рисунке. Назови их. Расскажи, для чего они нужны.
2. Рассмотри предметы на рисунке. Назови их. Как можно назвать эти предметы одним словом?
3. Как можно назвать эти предметы одним словом?Какая еще мебель/посуда (и т.д.) тебе известны?
Related Posts with Thumbnails